Quinmom Selam kızlar 20+2 haftalık gebeyim nerdeyse hamileligimin başından beri mantar enfesiyonum var doktora gittikçe söyledim bunu bana fitil verdi ilkinde iki hafta geçti tekrar oldu sonra yine gittim krem ve fitil verdi tekrar iki hafta rahatladım tekrar etti çok can sıkıcı bi durum sürekli akinti ilişki sırasında ağrı sonrasında şişlik falan niye geçmiyor bu lütfen bilen varsa yazsin
buseyusuf27 Quinmom canım benımde mantarım var her yaz oluyor doktor krem vermıstı kasıntı gıdersın dıye dün kasıntım vardı sürdüm bgun gectı travazol adı bırde su ve sırkeyı bırlestır azar azar yıka ön tarafını bıraz yakar ama emın ol sonra rahatlıcaksın bı kac gun yap oyle gecıyor
Elifdoan Quinmom ay o geçmeyen mantar bende de var. Ve evet ilişki esnasında tuhaf bir biçimde vajina şişiyor ve ilişki de daha çok akıyor heryer akıntı oluyor 🙄🙄
Csnsu Quinmom mntar varsa ilişki önermez doktr zaten sndeki olan esıne bulşır eşinde tedavi olması lazm ilaç kullanın tamamen geçince ilşki olmalı kndinze ezıyt etmeyın boşuna
Mrvgnr Bende aynı durumdayım yok çaresini bulamadım. 25 haftalık olduk hala devam ediyor. Sirkeli suyla siliyorum ama tamamen kurtulamadım hiç. Antibiyotikler içtim, fitiller banamısın demedi 😢 bilmiyorum ne olacak
Quinmom Mrvgnr geçmiş olsun canım iki gün sonra tekrar gidicem umarım test falan yapar kurtulmak istiyorum artık ☹
Quinmom Mrvgnr bende bu sefer gidince doktor bir çaresini bulur diyordum demekki tamemen geçmesi zor ☹
Happybsrn MinnakLiva ya bnde hamile değilim ama 2 yıldır vajinal iltihap yada mantar var. Sen hamillelik yaşadın mı??
Quinmom buseyusuf27 canım o dediklerini yaptım ama ise yaramıyor bu sefer daha da fena gibi hem acısı hem akinti şişme de artı olarak eklendi hayırlısı artık inş kendiliğinden geçer
MinnakLiva Happybsrn hamileyim suan evet hamilelikte daha sık oluyor ama bekarken başlamıştı bendeki kullandığımız pedlerden oluyo pedimi değiştirdim daha az olmaya basladı
Elifdoan Ama kaşıntı için kekik suyuyla taharet yapmanızı öneririm çok rahatlatıyor ve doğal en azından sirke gibi asit değil
Happybsrn MinnakLiva ya bn ped fln kullanmıyorum bnde hamile kalamıyorum bi türlü iltihap zorluyor diye düşünüyorum bi kimyasal gebelik yaşadım sadece..neyse en azından gebe kalınabiliyo🤣
Quinmom Csnsu aynen canım onda da oldu kaşıntı yanma falan ama o su an iyi bende devam ediyor bilmiyorum. Tedavi oluyorum iki kez geçer gibi olup tekrar etti işte iki gün sonra randevum var tekrar gidicem bakalım ne diycek doktor
Hashasim2020 Benim de mantar yüzünden su gibi akıntım oluyor iç çamaşırım ıslanıp duruyor fitil kullanmaya başladım inşallah etkisini görürüm
MinnakLiva Happybsrn yok canım bir sorunu yok bende 4 seneden fazladır var iltihap ama hemen gebe kaldım o açıdan korkun olmasın ❤️🌸
Quinmom Happybsrn bende de altı ay sonra oldu canım nasip o sürekli üstüne düşüp isteyince olmadı da kendi haline bırakıp beklemeyince oldu inşallah sana da nasip olur en kısa ve hayırlı zaman da 🙏👋
MinnakLiva HilalHasan Tiens Airiz 💕 çok zor durumda kalmadıkça ped kullanmamaya çalışıyorum artık pedler mahvetti beni yıllardır ne çekiyorum