Nur_nur06 67380ipek 🙋🏻♀️Bende oluyor canım 🤦🏻♀️ Şimdiye kadar doktoruma alttan muayene olmamak İÇİN dememiştim doktorum da yapmam gerekiyor unutma en çok akıntı yüzünden erken doğum olur dedi tedirgin oldum birdahaki gittiğimde muayene olacağım
Prenses58 1818_18 bende aynıyım bugün çok korktum bu kadar normal mi diye ebe normal dedi ilk iki gebeligimde fazla yoktu bunda çok oluyo
67380ipek Nur_nur06 yok canm ya Allah korusun akıntı hep olyr onla pek alakası yok ben sordum doktora normal dedi
Ebru_06 16 haftalık hamileyim bende de çok var 😔 normal mi acaba cumartesi günü kontrolümüz var cinsiyeti öğrencez sizce akıntıyı da sorayım mı
pamuk32 Ebru_06 ben 31. Haftadaym 16 dan beri aktif beyaz kremsi akıntım var.. problem gözükmüyor dedi doktorum her zmaan.