Kızlar selam
pazartesi günü kahverengi lekelenme şeklinde bir kaç saat boyunca akıntım oldu. Hastaneye gittim yatış verdiler herşeyime bakıldı. Nst ultrason açıklık var mı rahim uzunluğu vs herşeyim normal dendi. Serum taktılar 24 saat sonunda da tekrar kanamam olmadığı için çıkardılar. Bugün tekrar akıntıyla karışık leke geldi. Aranızda benzer şeyleri yaşayan var mı ?