AtaMommy bugün kontrolde aynı cümleler banada söylendi, tek fark 30.haftadayız (usg 31 ) Şuan aşırı gergin ve de stresliyim, endişe duyuyorum,.. 🙄13ünde kontrool🙄… Bir köşede yorumları merakla bekliyor olacağım.. Allah herkesin yardımcısı olsun.. 🙏🙏❣️