Merhaba hamiş anneler ikinci evladıma hamileyim ilk evladım kızdı ve şuan 17 aylık çok rahat bir hamilelik geçirdim.Ama bu hamileliğim daha 13.haftada beni bitirdi resmen sürekli kusma,bel ağrısı uyku,halsizlik korkudan birşeyde yiyemiyorum sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz