Sedaamm 3 gun oncede benm pembe ve kahverengi akinti geldi afedersiniz kabizdim cok zorlandm ondan dolayi oldu ilk ebe muane etti sonra doktor ebe alttan muane etti birsey yok dedi bana belki kesenin uzerinde kilcal damar oluyor o hasar görmüştür zorlayinca dedi doktor da bakti bebek iyi dedi suan progestan kullaniyorm ins birsey olmaz