Susam24 Merhaba kizlaar bebeğinizi kaçinci haftada nasil hissettinizz ben 19. Haftanin içindeyim hâla bir şey hissettiğim yok moralim bozuluyor bazen😔
ecembugra53 Susam24 benimde ilk gebeliğim canım zayıf biriyim kilo da almadım suana kadar karnımda küçük diyebilirim ilk tekmesini 17. Haftamda hissetim gün geçtikçe artıyor suan 21. Haftamdayım tekme cok vuruyor acıtıyor bazen herkeste farklıdır canım
sevilay_isikacar Susam24 ben 22 de hissettim canım ilk gebelik olunca geç farkına variliyo bende 19 da bisey hissetmemistim canını sikma
Susam24 Ben cok kilolu degilm ama göbegim vardi simdide hic 5 aylik göbeği gibi değil ilk gebeligim benimde yağ tabakasinin altinda kaldi cocugum diyorum şakaya vuryyorum ama moralimde bozuluyor 😌
Tomrisme Ben bir kaç kez hissettim o da doğru his mi bilmiyorum 16+4’üm ☺️ Tavsiyem yatağa yatınca iki elinizi de karnınıza koyup dinleyin. Sessiz bir ortam olsun.
Nrgamzee 25 hafta oldum bugün 17 haftadan beri hissediyorum oğluşu 💙 anca hissedersin zaten ilk başlarda çok minik minik hareketler ediyor ama 20 den sonra hiç durmuyor 😁😁
Hazalperi Susam24 benim 20 hafta iki tekme attı ondan sonra baya oynama olmadı 21 şimdi çok hafif hissediyorum açıkınca belli belirsiz