Tugce_S Bizim ki sağ tarafa yattığım zaman kıpır kıpır oluyor sola yattığım zaman ise rahatlıyor gibi geliyor sakin oluyor bunun sebebi sağ da rahatsız olması olabilir mi ?
Yaman Tugce_S aynısı bndede oluyor cnm ama ndnini bilmiyorum doktorumda artik soluna yat dedi son zamanlar oldugu icin
Yaman Tugce_S benim tüp bebek bnm artik dönmeye basladi dogum pozisyonunu aliyor asagida inmeye basladi