Kızlar biliyorsunuz 3 kaybım var sonuncuyu 7 ay önce kaybettim her a kafaya taktım olmadı bu ay saldım iyice takvime bile bakmadan bekledim ama yumurtlamadan 6 gün sonra bulantı başladı sabahları özellikle 2 gündür de çok uykum var az önce iş yerinde öğle arası masamda uyuyup kalmışım sulu sarımsı süt rengi akıntım var dün erken gebelik testi negatifti ama önceki bebeğimde de aynı test 3 gün kala bile negatif çıkmıştı idrarım sapsarı bunlar gebelik belirtisi olabilir mi gözlerim kapanıyor sürekli uykum var bide sanki geceleri üşütürsünüz Ya öyle bir bulantı var ? Adetime 4 gün kaldı ha hemen tepki vermeyin bebek olursa hemen gel tedaviye başlayacağız dedi riskli gebelik uzmanı ondan bu telaşım