Kubraoguzhan Busrakuccuk benim 30 haftalık goztepeden pendik medikale geçicem inşallah iyi olur bilginiz var mi
Fatmab Busrakuccuk slm ben de medikal park a gidiyorum. Prof dr eray caliskan a . 2 gün sonra randevum var ayrıntılı ultrason için. 19+1 im şuan . Siz kime gidiyosunuz ? Ben ayrintilidan sonra yine medical de başka bi doktora gitmek istiyorum
Betuluus Deniz2961 bende cihanda yapmak istiyorum canım önerdiğin bir doktor var mı? Özel hastaneler daha çok sezaryeni destekliyor diyorlar cihanda normal doğumu destekleyen iyi bi doktora ihtiyacım var☺
shdemir Betuluus Mehmet müezzinogluna gidiyorum bende benim doktorumda normal dogum taraftarı. Ben kendi istegimle sezeryan olmak istiyorum 36.haftama giricem hala beni ikna etme çabasında normal doğurmam icin😊
Betuluus Deniz2961 tamamdır o zaman Kocaeli’ye döndüğümde ilk işim Emine hanıma gitmek olacak teşekkürler☺
Betuluus shdemir Bence ikna olmalısın🙈 Normal Doğum yapanlar o kadar memnun ki insan korkuyu düşünemiyor🙈 Emine hanımda Mehmet beyde normal Doğum yanlısı anladığım kadarıyla umarım izinde filan olmazlar🙈
Gozdem90 Fatmab benimde bi kaç gün sonra eray hoca da detaylı randevum var. Sen yaptırdın mı canım memnun musun?
Drngrkm Busrakuccuk 12 haziran diye planladık doktorumla. Zorunlu sezaryen olacak ve bayramdan önce olmasını istiyorum.
Drngrkm Busrakuccuk canım beni cevaplamadığın için bildirim gelmiyor göremiyorum. Ben hem geçen yıl vajinal bir ameliyat geçirdim hem de karaciğerimde büyük bir hemanjiyom var, dolayısıyla ıkınma şansım yok.