bburcu canım e nabızdan bakmıştım ben. Sonra hastaneden çıkarttırdım ama kadın doğuma gösteremedim. Sıra yok randevu sıradıda uzak epey. Bir iki doktor ile görüştüm. Ense kalınlığı ve ayrntılı usg ye göre değerlendirilcek. Bakalm. Risk yüksek değil ama değerlerim sınırdaymış.