Şimdi doktorumla konuştum kızlar birazda olsa rahatlattı son ana kadar Doğuma almıcam dedi. Dün 2 tane ciğer geliştirici iğne yapmıştı omlar bazı bebeklerde yan etki olarak hareketi azaltıyormuş ondan olmuştur büyük ihtimalle dedi beklediğim bişeydi dedi bugün nst kontrolü yapıcak akşama kadar bakalım inşallah Doğuma gerek kalmaz kızlar dua edin 😔