Gunesana benim açlık 95 bir saat sonra 173 çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktorum 140 sınırmış şimdi bir ay takip edicez her gün ölçüyorum evde sabah açlık tokluk olarak, hamur işi tatlı falan sinirlandirdim canım muhtemelen doktorun seni de dahiliyeye yönlendirir