deryamehmet35 Bu ilacı bulamiyorum daha önce düşük yaptım şimdi hamileyim İzmir’de ilaci bulamıyorum elinde fazla olan varsa kullanmayan yada nerede hangi eczanlerden aldilarsa yazabilirlermi lütfen yardım edin üçüncü bebegimide kaybetmek istemiyorum
Mimarhanim deryamehmet35 Allah’ım yardımcın olsun canım. Tez vakitte bulursun inşallah. Üstte kalsın diye yorum yapıyorum daha çok gören olur böylelikle.
Mina00 deryamehmet35 kuzum bende bulamıyorum doktora git doktor hibor diye bir iğne var ona geçirebiliyormuş bir sor istersen bende 6000enox kullanıyorum
Samurayy deryamehmet35 depoyu arayin belki ellerinde vardr bazen yok olan ilackari torpilli eczanwye veriyolar
deryamehmet35 Mina00 aynen hibor buldum İstanbul daki eczaneleri aradim bı eczanede buldum kargo yapacaklar bana çok tskler
Mina00 deryamehmet35 canım çok zor bende iki kez kayıp yaşadım surekli iğne sorunu yaşıyorum bu gebeligimde allah yavrularımızın yüzüne baksın
deryamehmet35 Mina00 aynen çok zor bı an bebeğimin göründüğune bile sevinemedik ilaç aramaktan eşimle heryeri aradim
deryamehmet35 Samurayy çok tşk ederim il sağlığı bile aradik İzmir’de bulamadim İstanbul’dan bı eczaneyi aradım onlarda varmış bugün kargoya verecekler
deryamehmet35 Mina00 malesef yok ama şükür buldum istanbuldan ilgili bir eczaneyi hemen kargoya veriyorlar
Laviniamira deryamehmet35 kuzum malesef Oksapar Enox bunların 4000liği bulunmuyor artık Hibor 5000 var o az da olsa bulunuyor doktoruna danış uygun olur derse onu alıp kullan bende Enox kullanıyordum ama bulamıyorum Hibor 5000 buldum doktorum da olur al dedi
deryamehmet35 Laviniamira aynen bende hibor buldum Dr al dedi onu aldım çok zor bir durum bulamamak hiç gebeleri dusunmemisler
Laviniamira deryamehmet35 aynen öyle çok sinir bozucu bir sürü gebe bu iğneyi kullanmak zorunda evlat sahibi olmak için can atıyoruz ama ihtiyaç duyduğumuz bir iğne bu dönemde piyasadan kalktı
Destinaroza Oksapar ne icin kullaniliyor nasil kullaniliyor yeni dogum yaptim doktor yazdi da heryerde bunu goruyorum sebebi neki acaba bana da yazmis kanin yok dedi sadece bide koluma yapiyorum ben kullananlar nasil kullaniyor dogrumu kullaniyrm acaba
deryamehmet35 Destinaroza bende kan pıhtılaşması var onun için kullanmam gerekli hamilelikte ama bulması çok zor
Destinaroza deryamehmet35 bende kan pihtilasma demedi ama cok dusuk kan degerlerim 4 tane aldim ben eczanedwn 4000lik yokmus hicbiryerde doktora sorduk 6000lik aldik bi tane kaldi hergun bi tane koldan vuruyrm heryerde bu ismi duyuyordum merak ettim bnde