Merhaba 5 haftalık hamileyim. Benim gibi iltihaplı romatizma hastalığı olup gebe kalan var mı? Süreç nasıl ilerledi siz de? Bana en son doktorum prednol kullanabilirsn demişti ama yine de bıraktım ağrılarım devam ediyor. Sizler ilaç kullanmak zorunda kaldınız mı??