Fy89 Kızlar 18 haftalikken pit pit hissediyordum ama şimdi 22 haftalık olduk tık yok bir iki defa hissedersem oda tekme mi bilmiyorum neden hissetmiyorum acaba endiselenmelimiyim???😦
fatoburki o haftalarda cok normal benim hic hissetmedigim gunler oluyodu solugu hastanede aliyodum 28. haftadan sonra net duzenli oluyor bence skıntı yapma