Irmakkk21 korkma bence canım benmki de bazen oturuyor sol tarafa bı sısıyor orası canım yanıyor hareket edemıyorm ovalıyorum konusuyorm düzeliyor bı kac kere yapıyor diyorum babası gıbı delı yatıyor sanırım 😊 ensıde etme hemen kötü seyler düsünmeyin rahatına düşkündür bebekler dün sordum doktoruma normal dedı toplanıp bıyerde yatması dedı arada olur oyle dedı korkulcak bsy yok