Kızlar günaydın 😇 burası iyiki var ya aklıma gelen herşeyi sormak istiyorum 😇😇
Şimdiki sorum ise 😂 nasıl anlatayım sanki akledimden içeri bişey girmiş o batiyo gibi bı his yada böyle iğne batması gibi çok hafif tabi öyle bir his hissediyorum tam karnimda bunu hamile kaldığını ogrendigimden beri ara ara hissediyorum bu ne acaba. Böyle hisseden varmı 😂 bebek hareketleri değil tabiki farkındayım ama anlatamadigim bişey sanki böyle tek kılınız cekiliyomus gibi düşünün