dün sabah idrarımı yaptım ve kanlı olduğunu gördüm kadın doğuma gittim bebek iyiydi, idrar testi istedi onda da bişey çıkmadı eve git dinlen dedi evde de yine devam edince başka bir doktora gittim onlarda önce bebeği kontrol etti açılmam olup olmadığına baktı tokoya bağladılar idrar ve kan testi yaptılar protein kaçağı var dediler sonra yatış vereceğiz dediler sonra eve gidin dediler korkuyorum bişey olur mu diye hafif ağrım devam ediyor 25. haftadayım böyle bir şey yaşayan yada bilgisi olan var mı