Kızlar 4 5 gündür yani 31. Haftanın sonundan beri bebekte çok az hareket var. Doktoruma sordum hiç mi hareket etmiyor dedi. Bende ben karnımla oynayınca rahatsız edince tek tük ediyor dedim ozaman bir sorun yoktur panik yapmayın dedi. Ama çok kafama takıyorum benim gibi olan var mı?