_ysafak bu hastaneye giden var mı dr fatih beyi önerdiler doktorla ilgili hep olumlu şeyler okudum ama hastane için aynısını söyleyeöeceğim
Unlukacar Canım ben doğma büyüme kartallıyım Fatih bey iyi ama hastane olarak kesinlikle gitme derim oranın en iyi doktorları bile hepsi gitti