Kızlar ben 18 haftalık gebeyim 1 aydır decavit kullaniyodum bugun ilaç almak icin gitmiştim sağlık ocağına bide geçen gün kan wermistuk sağlık ocağında kanima falan bakmislardi onun sonucunu gosterdim kanim az cikmis sanirim oyuzden hemşire decavit vermedi onun yerine demir ilacı verdi vitamin ilaci kullanmazsam sıkıntı olmaz mi aklıma takıldı size bi danışayım dedim