32.hafta dogum izne ayrılanabılıyor ya o 32 +6 mı olcak yoksa 32+0
Anne__8 32+0 dır çünkü benim ikiz 30. Haftada cıkılıyo doktorum 30 un ılk gununde cagırdı
Anne__8 32+0-32+6 arası alınabiliyor tek bir gün değil 32 nin içinde olmanız yeterli
32 dir direk 32+6 33 hafta oluyo ztn
32+5 de aldım