Esranurrr doktor gün içerisinde 15 defa hareketini hissetmen önemli diyor. Ufak bir kıpırtıda olsa 15 defa sayın. İlla her gün çok hareketli olacak diye bir durum yok. İçiniz rahat olsun. Rahat etmiyorsanız karnınızı sevin, parmaklarınızla dokunun,konuşun mutlaka tepki verecektir