Selen2688 Ysmtzn karşılaştırmak aslında önemli değil canm önemli olan doktor haftasına göre iyi mi yada zayıfmı dedi o önemli bence doktorun sana bişey dedimi?
ecembugra53 Ysmtzn bebeğin kilosu herkeste farklıdır eşlestırme yapma canım doktor sağlıklı dediyse sorun yoktur canım için rahT olsun 😊 genetik yapı dan bile fark ediyor canım
Fatma93 Ysmtzn canim ben 22 + 3 gunlukken 460 gr di az bulmulardi 4 hafta sonra yine randovu verdiler dun gittim 26 + 3 902 gr cok iyi sorun yok dedi .
Gocmnn Canım ben 26 haftalıkken detaylı ultrason a girdim. Doktor 757gram demişti. Şuan 29dayım 1200 gram. Alır kilo kilosu cok düşük değil yani 😊
Imfromlastnight Ben tam 25+0 da girdim 720 dedi. Bana bu bile sanki düşük gelmişti ama bakınca kız erkek bebekte fark ediyor gibi. Erkeklerin o hafta daha fazla kilosu hep. Benimki kız. Ama doktor da normal iyi dedi
Fatma_ali_38 Biz 24+1 de gittik kontrole.690gramdı kızım.Kız veya erkek bebek olması,yada geç döllenme falan varsa bunlar etkiliyo kiloyu