Arkadaşlar merhaba 4lu tarama testimin sonucunda AFP değerim biraz yüksek çıkmış doktor ultrasonla da baktı ancak bebekte bir sıkıntı olmadığını söyledi yine de içim hiç rahat değil aranızda bu tarz durumla karşılaşan var mi? Başka bir doktora da mi gitmeli miyim? Tecrübeli arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim teşekkürler şimdiden