Aygul01 Psikolog-anne İyi bari çok şükür bende sırt üstü yatınca nefes darlığı cekiyorum asla sırt üstü yatamıyorum. Solumada hiç yatamazken şimdi sadece soluma yatiyorum. Sagima nadir. Allaha şükür benim uykular kesintisiz ama ben şimdi böyle dedim ya haftayadan sonra uyanırım artık zırt pirt😅
Psikolog-anne Aygul01 ramazanda ağladım artık bir gece uyuyamıyorum diye, o kadar kötü oldum ki artık hiç uyuyamıcam sanıyordum😁 az kaldı az, bol dua bol şükür ❤️
Aygul01 Psikolog-anne az kaldida asil uykusuz geceler o zaman başlayacak 😩 artık piskolojim bozuldukça sendeyim😏
Elizzz Cahit_sevim cok erken agirlasmissin canim Allah yardim etsin ben o haftalardayken 1 saat yorulmadan yol yürürdüm ama şimdi 35+6 oldu 1 kat merdiveni birak balkona cikinca bile nefesim daraliyor 🤦♀️
Elizzz Cahit_sevim canjm vitamin kullaniyor musun simdi aklima geldi belki vitamin eksikliginden yada kansizliktan oluyor ? Doktor verdi mi sana kan ilaci kalsiyum
tambirminnos Cahit_sevim 21 hafta biraz erken sanki canım bende 30+5im daha yeni yeni yorulmaya başladım ki hergün mutlaka temizlik yaparım 19 aylik oğlum var pesinden kosarim akşamüstü birbucuk saat yürüyüş yaparız sonra yoruldum derim sen öyle dedikçe hantallaşırsın bende psikolojimle oynuyorum iyiyim diyerek 😁
Cahit_sevim tambirminnos gun icinde cok haraketliyim ondan da olabilir diyorum bilmiyom artik biran once dogsa diyorum artik 😐😐
Elif__ Cahit_sevim durun yahu daha 36+5 im anca ağırlaştığımj hissediyorum şuan sizde hiç birşey yok daha çok başındasınız enerjik olun 😊
Cahit_sevim Elif__ gun icinde cok hareket ediyorum canim bakmam hereken bi kayinvalidem var arti 7 yasinda yerinde durmayan bi oglum😏😏
tambirminnos Cahit_sevim bende karnimda ne kadar kalırsa okadar iyi modundayım iki çocuklu hayat için biraz korkuyorum 😂 ilk çocuklar hep sabirsizlikla beklenir bende öyleydim gün sayardım bunda bazen hafta geçiyor öyle farkediyorum çok kafanıza takmayın akışına bırakın 😊👍
Elizzz Cahit_sevim pekmez de tüketebilirsin bence senin haksizligin tamamen kansizliktan yinede bir doktora söyle gittigin zaman
Cahit_sevim Elizzz 😂😂yemem mi valla her sabah bal pekmez recel uclusu yapiyorum.. cinsiyetimiz kiz ama cok tatli yiyorum