durununannesi34 Kızlar doktorlarınız ne diyor ? Ne kadar daha bekleyeceksiniz? Bizimki sezeryana almak istiyor yarın 😭😭😭
Nur-- durununannesi34 bugün tam 41 bizim de dün yatış yapmak istediler yapmadım bugün için yine çağırdılar gitmedim bugün dr kendi sancim gelmesse yarın yatış yapacağım canım
durununannesi34 MervEslinArden bebek yukarıda açılman yok beklemenin bir anlamı yok dedi. Ben başka doktora gittim 1 gün sonra 2 cm açıklığın var bebek asagida beklenir bu dedi 😱
durununannesi34 Miranmiray biraz daha beklemek istedin mi ? Yanı ben hep biraz daha bekleyeyim açılmam olur sancım olur diye aklımda kalmasın diye düşünüyorum da, fikirlerinizi merak ediyorum. Bebeğimin suyu çok, sizin azaldığı icin mi acaba yarın alacaklar ?
Miranmiray durununannesi34 Hayır canım aksine benim bebeğin 23.haftadan beri suyu çok fazla.ama dün doktor bana riske atma perşembeye kadar gelmezse gel yatış yapalım dedi sanırım bebeğin kalp atışları biraz yüksek çıktı diye öyle demiş olabilir bende zaten artık doğurmak istediğim için kabul ettim. 2 cm açıklığı da var zaten