Ben hamileliğimin başından beri kabızım ve 25. Haftada hemoroid oldum doktoruma söyledim bol bol kayısı ve erik kurusu ye hoşaf yap dedi hiç bi ilaç ya da şurup krem vermedi sadece ilk başlarda çok kabızım diye dupalach mı ne şurup onu vermişti biz doktorlar gebelikte fazla ilaç kullanılmasını tavsiye etmiyoruz doğal yöntemler daha sağlıklı dene faydasını göreceksin demişti şimdi 32. Haftadayım hala çekiyorum her gün bir bardak posalı hoşaf içiyorum eskiye göre daha iyiyim