Benim geç döllenmeydi, normalde adetten sonra 14.gün yumurtlama döngüsüdür ama benim 23.günmüş bu yüzden sat 18 ekim olmasına rağmen 25 ekim olarak değiştirdik. Yani normal beklenen döngüden sonraki günlerde yumurtlama veya döllenme olduğunda doktorlar geç döllenme olarak algılıyor. Mesela normalde adete 3 gün kala insanlar idrar testinde pozitif görürken ben adet gecikmesinden 10 gün sonra silik çizgi ve düşük betayla öğrendim hamileliğimi. Bir sıkıntısı yok çocukta sorun oluşturmuyor