Sumeyyener Ben oldum aşı sağ kolumu çok kullandığım için soldan vuruldum iğne vurulduğunda hafif bir yandı,sonra geçti akşama doğru kolumun ağrısı başladı kolumu kaldırırken zorlandım ve ağrısı oldu ama ben dikkat ederek kullandım ve üzerine yatamadım hemşire bir hafta sürer asla kullanamazsın çok ağrır felan dedi ikinci günde hepsi geçti gitti