Pnryldrm20 Kızlar dün yapılan testte kanım baya düşük çıktı 10muş doğuma 6hafta falan var kan ilacını 2ye çıkardı ama ekstra ne yapabilirim acaba böyle bişey yaşayıp beslenmeyle ilgili tavsiyesi olan var mı?
musti28 Pnryldrm20 kan şurubu verdi bana canım günde iki tüp içiyorum benimde çok düşüktü seninki gibi hap olandan daha fazla yükseltti 4 haftada topladık şükür yarın doğumum var
kbr-altndl5 Pnryldrm20 kırmızı pancar haşlayıp tuzlayıp ye felaket kan ve demir yapıyor doktor bile şaşırmıştı. Pekmez kuru üzüm fındık kaju bunlarda ara öğünlerde yiyebilirsin
MutluAnnnecik Pnryldrm20 bende sadece demir eksikliği var ama ikisi d3 cok önemli özellikle doğumda kan kaybı olacağı için doktorunu mutlaka bilgilendir canm olmadi kan serumu falan takarlar ..