Arkadaşlar merhaba bugün 38+1 olduk,dün muayenem vardı doktora sordum bunu ama araya başka konular girince o da yanıtlamayı unuttu ve ben de tekrar sormayı unuttu,karnımda bir ağrı var bir haftadır hani böyle ezik ağrısı vardır bir yerinizi vurursunuz ve ezilir ağrır öyle ağrıyor,bir haftador böyle,bu tarz bir durum yaşayan var mı sebebi ne olabilir cevap verirseniz sevinirim