Sustek Ben sezeryan oldum. Sezeryan zorunluluktur, müdahaledir. Yapabiliyorsanız tsbiki normal doğurun derim..
Sezeryanı genel anestezi ile oldum. Evet cok ağrıyla uyandım sedye sarsılsa içimden bir şeyler kopuyordu, çünku uyanmadan ağrı kesixi yapılmamış. Ben tüm ameliyat ağrısı, kesi yanması cok yüksek seviyede hissettim.
Odaya geldim sezeryandan sonra kan çıkmasıniçin karnıma bastırdılar. Bunda korkutmak istemiyorum ancak cok can yakıyor uyuşuk olmadığım için daha fazla yandı canım, iyiliğiniz için zaten bu 1 dakika bile sürevek bir şey değil. Ağrı kesici yapıldı kalçadan iğneyle 25-30 dakika içinde etki ediyor dindirmiyor ama dayanılacak seviyeye geliyor. İlk ayaga kalkışta benim başım dönmedi hiç, dönen de var. Tabiki ilk ayağa kalkış acıtıyor adım attıkça yanıyor falan. Sonra yavaş yavş yürüyorsun. Sonda çıkıyor zaten tuvalete gitmen gerekiyor gidiyorsun, ped de değiştiriyorsun merak etme o kadar değil ama ağır harakrt ediyorsun ister istemez. Bana sezeryandan çıkınca herkes hiç oturmadım ayaktaydım dedi hiç iyileşemicem diye saattlerce ağladım. Halbuki öyle bir şey yok. 7. Gün hiç ameliyat olmamış gibiydim ufak batmalar haricinde 20 25 günlüktü dışarda geziyordum. Dinlenerek. Ufak yanmalar devam ediyordu tabiki.yinede normal doğum denemelisiniz. Uyumak, kalkmak, eğilmek yürümek sezeryanda en az 1 hafta zorluyor sizi.