Havvaa25 Dogum yapan yada yapıcak olan varmı memnunmusunuz norml doguma giren doktor hemşireler ilgilimi .ve eşleri alıyolarmı içeri🌸
Havvaa25 Edagyilmaz ablam orda yaptı gecen sene ck ıyılerdı acaba bu sene doktorlr nasıl degısmısmı merk edıyorm
Edagyilmaz Havvaa25 Ben özel muayenesine gidiyorum doktorumun çalıştığı 2 hastaneden birisi o yüzden doktorum yaptıracak doğumu ama genel olarak odaları diğer çalışanları nasıl bilemiyorum. Ne kadar ödemişti ablanız ?