TugbaKE Karennn aslında 14/9 Üstü risk grubuymuş ama bnm küçük tansiyonum düşmüyo bugün hep 13/10 çıktı o yüzden yükseltti doktorum riske atmayı pek sevmiyo normalde bana doğumu gerçekleştirelim dedi sezeryan bn hazır hissetmediğim için erteledik