Newmoon ben şu an 16+4 teyim doktoruma ağrıları bu kesik kesik sancıları sorduğumda 18. Haftaya kadar kanama olmadığı sürece ağrıların seni endişelendirmesine gerek yok dedi. Ekstrem durumları bilemem tabi canım ama dinlenmeye ve düzenli yürüyüş yapmaya özen göster, çok işe yarıyor 🌸 korkularına da anlıyorum, benim de ilk gebeliğim ❣️