Herkese iyi aksamlar. 15 haftalık hamileyim yaklaşık 2hafta önce az bi kanamam olmuştu progestan zaten en baştan beri kullanıyorum düşük önleyici iğne verdi doktorum onları yaptırdım kanama lekelenmeye döndü ve yaklaşık 10 gündür devam ediyordu ama iki üç gündür kesilmişti lekelenmem filan hiç bişey yoktu bu aksam tekrar başladı açık kahverengi lekelenme sizce doktora gitmelimiyim progestan kullanmaya devam ediyorum doktor kontrolüm 10 gün sonra.