emineserkan2020 ben e-bebekten “baby&me” markalı deterjanı aldım, hem yorumları çok iyiydi hem de fiyat olarak tatmin ediciydi. Şimdilik hala hamile olduğum için yeni kıyafetlerini yıkayıp yerleştirdim ama sonuçtan memnunum, parfümlü değil ve içerik olarak da mühendisinoğlu’nun yıldızlar listesinde, yani oldukça temiz. Bu arada konsantre sıvı deterjan benim aldığım da, daha iyi olduklarını düşünüyorum, kendimiz için de OMO konsantre kullanıyoruz.