Smyyetrkeri Kızlar ben 37+1 ama kasık agrılarım çok fazla gece hiç uyutmadı bebek kendini kasıyor sertleşiyor halada devam ediyor geçmiyor birtürlü napmalıyım artık ağladım yani geçmiyor çok agrı yapıyor adet sancısı agrısı gibi 😔😔
Buselensi Smyyetrkeri canım bi doktora mı gitsen acaba haftan da yaklaşmış açılma falan vardır belki biraz ara ara sıcak su torbası koy iyi geliyo diyorlar sıcak kompleks
Selimem Smyyetrkeri benim de 39 ilk defa bügün oldu uykusuzum aynı durumdayız her dk tuvalete gitme ihtiyacım oluyor ishalim birde adet sancısı gibi acıyor
Smyyetrkeri Selimem tuvaletle akraba oldum ztn her saniye her dk tuvaletteyim sıcak suya girdim şimdi iyi gelir insallah
Buselensi Selimem son haftalarda ishal vucudun kendını doguma hazırlamasından kaynaklıymış 🙏🙂 hadi bi avazda dogurun inşallah
Smyyetrkeri Sedaca ishal ara ara oluyor bu agrı bu geceden beri devam ediyo sıcak suya girdim şimdi 😞