Arkdaslar meraba 5 haftalik gebeyim 1 hafta sonra kontrolüm var sağlıklı bir gebelik oluo olmadığını öğrenmek icin, dün biraz stresliydim gece boyuncada ağladım belimin sol tarafinda hafif agri vardi sabahta acik pembe gibi daha cok somon rengine benzeyen bi akinti gördüm bu normal olabilirmi sizce beklemelimiyim doktora hemenmi gitmeliyim ilk gebeligim ne yapmaliyim bilmiyorum yanıtlarsanız sevinirim 😓