Kızlar 🧿 birgün bu hikayeyi yazabileceğimi düşünmemiştim. Gebelik kayıplarım kara bulutlu yıllar ve mucizem.. Kayıplarımdan sonra testler yapıldı ve KANDA PIHTILAŞMA olduğu saptandı gebeliğim boyunca ecopirin ve oksapar kullandım. Ama ne korkuydu yine birşey olacak mı.. İlk günden doğuma girene kadar bu korku hep benimleydi. Hamileliğimin 20. Haftasında BEBEĞİMİN EŞİ AŞAĞIDA olduğunu öğrendim bir kanamayla gitmiştim sonra yatmalar evden çıkamama durumları başladı az hareket etsem kanamam oluyordu kanamanın etkisiyle RAHİM AĞZI KISALIYORDU progestan ve pruluton samimi arkadaşlarım olmuştu ☺️ zar zor 37. Hafta ettik bebeğimin hareketleri oldukça azalmıştı doktora gittiğimde boynunda kordon varmış suyum azalmıştı ve açıklığım vardı acil spinal sezaryene alındım spinal kendi tercihimdi bebeğim 37 hafta 1 günlük doğdu 2850 gr ve 47cm kordonu boynuna doladığı için kilo alımıda az olmuş ama çok
şükür bir sıkıntımız olmadı küveze girmeden evimize geldik ☺️ Diyeceğim şu ki gebeliğiniz ne kadar riskli olursa olsun Rabbim onu size verecekse koruyormuş spinal sezaryen içinde benim gibi anksiyete bozukluğu olanlar için söylüyorum bunu tercih etmezdim genel tercih ederdim 🙊 ama onun dışında sezaryenden korkmayın bebeğiniz için ne gerekiyorsa lütfen onu kabul edin normal diye tutturmayın inanın hepsi geçiyor ağrılar sızılar doğum anında hissedilenler küçük bi yavruyla baş başa kalıyorsunuz.
ÖNERİLERİM: kan sulandırıcı hap ve iğnenizi doktorun söylediği zaman bırakın ben ikisinide bir gün önce bırakmıştım kanamam biraz fazla olmuş demir takviyesi görmek zorunda kaldım ve çok güçsüz düştüm.
Sezaryen için çantanızda muhakkak depend olsun o kadar işimi kolaylaştırdı ki
Herkes gibi kahve ve kayısı hoşafı bol bol su diyeceğim ☺️ gaz çıkarmazsanız ve kaka yapmazsanız gerçekten çok zorlanırsınız ben biraz geç yaptım ikisinide 🙄 ama yaptığımda daha kolay geçti.
Bebeği kucağa alıştırma diyenlere aldırma o minik senden başka hiç kimseyi tanımıyor sana ihtiyacı var bol bol sarıl öp okşa kokla ♥️