Aden23 canım bende 16+4 şuan. 15. haftaya gelene kadar yoktu benımde karnımda yoktu hatta suan yavas yavas karnım hafiften cıkmaya başladı ve hissetmeye başladım doktor bı sıkıntı yok dedı banada. hafif agrım oluyo benimde cocugun eşi büyümeye başlamış bi de gaz oldugu zaman hem cocuk hem gaz birleşıyo malesef. Artık sağ tarafımda mı sol tarafımda mı hissetmeye başladım bebeği ağırlık yapıyor