Aygul01 Havvaa25 devlet hastanelerinde almıyorlar. Ozelde normalde alıyorlar ama suan pandemi yüzünden ozeldede almıyorlar. Gerci su an belki değişmiştir ki alsalar bile normale alıyorlar sezaryana almıyorlar.
yigitalpinannesi40 Dayana bilir ise çok güzel olur senin için de onun için de bebeğinizi aynanda görürsünüz😊 Benim öyle bir imkanım yok eşimi kan tutuyor ben orda doğururken o küt diye bayılır gider millet benle mi uğraşsın kocamamı baksın 😀
Kuzeymiraa yigitalpinannesi40 söylediğiniz çok tanıdık geldi benim eşimde girerim ederim diyordu ama şimdi doğum kelimesi geçince gözlerini falan deviriyor 🙄
Zeynepli1234 yigitalpinannesi40 benim eşimde öyle olur valla 😂 kan tutuyor adamı parmağım kesilse bile başı dönüyor heralde o anı görse senin dediğin gibi pat diye yığılır yere 😆😂
CansuDemir Havvaa25 Normale de sezaryene de alıyorlar ama işin ucu aslında doktora hastaneye bağlı. Ve tamamen duygusala 💸
Dumannn Havvaa25 gittigim yerde esler girebiliyor ama esim bayilir duser hem kan tutuyor hem de cok titriyor heyecandan bide onla ugrasamam😂😂😂😂
Pelin55 Sezeryanum benimde diger ıkisinde yanimda olamadı ama bunda izin verirseler yanimda olsun istiyorum bazi hastahneler izin veriyor bazilari vermiyor ☺️
Busimss Havvaa25 bence bu virüs muhabbetinde ziyaretçiye bile yasaklarken dogumhaneye es dahi olsa alınması bana mantıklı gelmiyor ama yine de doktora ve hastaneye bağlı tabi ☺️
UraSsmom Havvaa25 Öyle Bi şansınız varsa mutlaka girsin. Ben Bi daha doğurursam kendi istemese bile ikna ederim herhalde.