Kurtuluss Bir arkadaşımın regli iki gün geçti evde test yaptı çok silik ikinci çizgi çıktı. 20 haziranda kan verdi beta 45,94 23 hazirsnda tekrar verdi beta 115,63. Daha önce iki düşüğü oldu Biri kimyasaldı sizce sağlıklı bir gebelik midir ?
Kurtuluss bbhhrr5289 Ben 30 haftalık hamileyim bende ilk zamanda kese görünmemişti 500 küstürdü değerim. Onun biraz daha riskli olduğu için burdan da sorayım dedim. Ctesi doktora gidecek bakalım. 🤷🏻♀️
Kurtuluss Wonderanne Doktora gitmiş kist var dikkat et patlamasın demiş. Belki gebelikten demiş. Ne alaka anlayamadım 😒 Çok sevdiğim bi arkadaşım üzülüyorum çok heveslendik inşallah sonu hüsran olmaz 🥺
Wonderanne Kurtuluss gebelik o kadar farklk bir şey ki bende gebelikte safra kesesi taşı çıktı hiç belli olmuyir inan insaAllah her şey güzel olur 🤲🏻🌸
Kurtuluss Wonderanne Amin inşallah 🤲🏻 Aynı zamanda keseyi görmüş sağlıklı bir kese demiş. Kiste dikkat et patlamasın demiş sadecee
Wonderanne Kurtuluss dikkat etsin o zaman yediğine ictigine hareketlerine Allah her şeyin hayırlısını versin insaAllah 🤗🌸