Basakkkcam Kızlarr🖐 Haberlerde hamile bayanların saç düzleştirici kullanması sakıncalımış duyduğumden beri kullanmıyorum. Kullanan var mı? Sizce o kadar bi zararı olabilir mi?
NaimeYilmaz Basakkkcam Allah allah ne sakıncası yaaa hergun yenı bısey icat edıyorlar duzlestırıcı olmadan yasanırmı 😂
Basakkkcam Valla bende bilsem radyasyon var desem kullandğımz her alette bu var sonuçta... Bu konu bi de televizyona verilince tedirgin oldum.
gea Basakkkcam bence herşeye inanmamak gerekir. Tek muhattabın doktorun olsun. Eğer radyasyona inanıyorsan telefon kullanmayı bırakcaksın 🤷🏼♀️
Basakkkcam NeslihanPiaAbac Bu haber yaklaşık 1 ay öncesinde duydum ben saç düzleştiricisi hamile bayanlar kullanmasın bebeğe zararı olurmuş. Baya bi şaşırmıstım... yaptıklari acıklama bu bnce de sacmaydi ama paylasmak istedm
Esraumit Basakkkcam baslıkta sac düzleştirici diye gorunce Allaha yalvardm lütfen boyle bi soruyla karsılasmayayım diye 🤦♀️
Basakkkcam Esraumit Herseyi yasaklıyorlar zaten bnce ne haber yapcaklarını sasırdılar artik bizimle ugrasiyorlar sanirim..
NeslihanPiaAbac Basakkkcam mantık dışı öyle birşey olsa en başta şampuan kullanmayın denir ki kimyasal içeriyor.
eylulay34 Basakkkcam ben hergun duzlestirdim. Sanmiyorum. Radyasyondan dolayi diosan ona gelene kadar bir suru sey var. Telefon,wifi,televizyon vs. Bu kadar tedirgin olma canim benim 😊