Çok teşekkür ederim verdiğiniz cevaplara. Doktorum yaptır diyor . Bugün 10 kişiyle görüştüm yaptırmamış gayet sağlıklı çocukları . O yükleme çocuğa çok zararlıymış 😞kimisi de 1,5 dilim baklavayla eş değer diyor zararı yok diyor öbürü o zaman baklava ye yapsınlar diyor 😅ay neye kime inanacagım anlayamadım . Doktorumda çok soguk ondan da memnun değilim