_mucizem_ Aa sezeryane almamaları çok ilginç. Neden almıyorlar peki açıklamaları ne? Ordaki doktorlar sezeryan de olsa açılma olması gerektiğini doğru buluyorlar demek ki ama sebep olarak ne söylüyorlar? Merak ettim gerçekten çünkü burda olsa sezeryan olacağı kesinse beklenmezdi açılma. Allah yardımcın olsun canım büyük bi sınav veriyosun anlaşılan diğer hamilelelerin bizim cekecemizin kaç katını çekiyorsun belki de (istisnalar hariçtir tabi) çok zordur tahmin bile edemeyiz ama belki de senin ve bebeğin için hayırlısı bunları yaşamanızdir kimbilir. Allah kimseye boşuna dert çektırmez zor ama iyi düşünmeye moralini yüksek tutmaya çalış. Belki şuan sana sonsuza kadar bitmicek gibi geliyodur ama sonunda sende bebeğin de sağlıklı olun inşallah da bu günler geride kalıcak bebeğin için güçlü olmaya çalış sonuna kadar❤