Merhaba canım kabızlık sorunun varsa ondan da olabilir ben de 18 haftalık hamileyim kabızken bana da çok olurdu karnımdan kalbime bir sancı atardı kaskatı kesilirdim nefes alamakta güçlük çekerdim kabızlık sorunum geçti o da geçti ama istersen sen yine de bir doktorunla görüş 😐