Sevvde ben kurtajdan 2 hafta sonra gitmiştim toparlamış tamamen sorun yok demişti ve 2 adet korunman yeterli demişti, gebeliğim 6 haftalıktı. 3. Ay gebe kaldım tekrar, onu da kaybettim 6. haftada… Her doktor farkli süre veriyor ama eğer nedenini bilmiyorsaniz netlestirmeden denemeyin acısı çok fazla oluyor. Biz test yaptirmistik ama neden bulunamadı